Przygotowania do diety

Dieta po-weekendowa

Nasza dieta oczyszczająca po-weekendowa skutecznie pozwoli Ci zrzucić zbędny balast i pozbyć się uczucia ociężałości po świątecznym czy imprezowym weekendzie, gdzie królują tłuste potrawy i alkohol. Pyszne potrawy mają swoje wady i niestety wszystko w nadmiarze głównie w postaci węglowodanów, tłuszczu, soli, cukru i alkoholu może zostawić Ci uczucie ciężkości, powodować wzdęcia, uczucie zmęczenia, głodu, oraz przede wszystkim winy.

Więc w poniedziałek, daj swojemu ciału odpocząć, i podaruj mu to, czego pragnie, aby pomóc przywrócić mu zdrową równowagę.

Płyny są kluczowe dla takich kuracji jak dieta oczyszczająca, ponieważ dodatkowa sól, cukier i alkohol może odwodnić organizm, i to w znacznej ilości. Zacznij więc dzień z dużą szklanką wody lub filiżanką gorącej herbaty dowolnego typu, a następnie pij przez cały dzień, aby nie dopuścić do znacznego odwodnienia i aby wypłukać toksyny pozostawione przez weekend.

Plan diety zakłada jedzenie trzech posiłków, obiad ma być cztery godziny po śniadaniu, a kolacja natomiast między godziną 18 a 19, nie później.

Skup się na składnikach odżywczych w żywności, która jest niskokaloryczna, ale bogata w witaminy i minerały, ponieważ właśnie w weekendy bywa odwrotnie.

Twój podwieczorek niech będzie około godziny szesnastej, w postaci zielonego napoju w proszku, który miesza się w wodzie. Dieta oczyszczająca powinna zawierać też dużo nieprzetworzonych produktów – zmieszaj więc jogurt naturalny w ulubionymi owocami i pij na deser, to znakomity pomysł na ugaszenie pragnienia i zmniejszenie łaknienia w ciągu dnia. Idź do sklepu ze zdrową żywnością, który zawiera warzywa morskie, probiotyki, trawy, i enzymy, które pomogą w trawieniu. Można również coś przekąsić podczas naszej kuracji, niech będą to owoce, ale te, które zawierają dużo wody – arbuzy, jabłka.

Trzymaj się natomiast z daleka od produktów takich jak:

Cukry, produkty na bazie mąki pszennej (chleb, bułki, ciasteczka, pizza)

Wszelkie produkty zawierające sztuczne słodziki, konserwanty, dodatki, substancje koloryzujące, gumy arabskie, lub barwniki - w zasadzie wszystko, co ma długą etykietę, lub co jest przetwarzane w inny, sztuczny lub chemiczny sposób.

Po zakończeniu kuracji trzymaj się zasad racjonalnego odżywiania – 5 małych posiłków dziennie, oraz dużo wody, a na pewno dieta oczyszczająca po-weekendowa przyniesie oczekiwane rezultaty.

«1 ... 678 9