Osteoporoza

zapobieganie

Mamy trzy czynniki niezbędne do utrzymania zdrowych kości przez całe życie są to: odpowiednie ilości wapnia, odpowiednie ilości witaminy D, regularne ćwiczenia

Wapń

Dzienna ilość zwiększa do 1200 miligramów, kiedy kobiety i mężczyźni obrócić 50 kolei 70. Dobrym źródłem wapnia są: produkty mleczne o niskiej zawartości tłuszczu; ciemnozielone warzywa liściaste; konserwy z łososia lub sardynki; produkty sojowe takie jak tofu; zboża i sok pomarańczowy. Jeśli okaże się, że trudno jest uzyskać wystarczającej ilości wapnia z diety, należy rozważyć biorąc suplementy wapnia. Jednak zbyt dużo wapnia jest związane z chorobami serca i kamieni nerkowych. Instytut Medycyny zaleca całkowite spożycie wapnia, z suplementami diety i połączeniu, powinno być nie więcej niż 2000 mg na dobę dla osób starszych niż 50.

Witamina D

Wiele osób się odpowiednie ilości witaminy D z promieni słonecznych, ale to nie może być dobrym źródłem, jeśli mieszkasz w wysokich szerokościach geograficznych, jeśli wychodzić z domu, lub jeśli regularnie używać filtrów przeciwsłonecznych i unikać słońca w całości ze względu na ryzyko skóry raka. Naukowcy nie wiedzą jeszcze optymalnej dziennej dawki witaminy D. punkt dobry początkowa u dorosłych wynosi od 600 do 800 jednostek międzynarodowych (IU) na dobę, za pośrednictwem żywności lub suplementów. Nastolatki i dorośli mogą bezpiecznie trwać do 4000 jednostek międzynarodowych (IU) na dobę.

Ćwiczenie

Ćwiczenia będą korzystać bez względu na kości podczas uruchamiania, ale zyskasz najwięcej korzyści, jeśli zaczniesz regularne ćwiczenia, kiedy jesteś młody i nadal wykonywać w całym swoim życiu. Połączyć ćwiczenia treningu siłowego z obciążonych ćwiczeń. Trening siłowy pomaga wzmocnić mięśnie i kości w swoich ramionach i górnej części kręgosłupa oraz obciążonych ćwiczenia - takie jak spacery, jogging, bieganie, wspinaczka schodów, skakanka, jazda na nartach oraz sporty uderzenia produkcji - przede wszystkim wpływ na kości w nogach, biodrach i dolnej części kręgosłupa. Pływanie, jazda na rowerze i ćwiczenia na maszynach takich jak eliptycznych trenerów może stanowić dobrą trening układu krążenia, ale dlatego, że takie ćwiczenia są niski wpływ, że nie są tak pomocne dla poprawy zdrowia kości w obciążonych ćwiczenia są.