Fazy diety oraz jej wady

Przybranie na wadze

To może być pewnym zaskoczeniem dla Ciebie, ale po rozpoczęciu diety może wystąpić nagły przyrost masy ciała, szczególnie w jej trzeciej fazie. Ponieważ nie spożywamy tych samych pokarmów co wcześniej spowalnia się tempo naszego metabolizmu, a to z kolei pomaga nabyciu kilku dodatkowych kilogramów.

Depresja i złe samopoczucie

Nauka już dawno udowodniła, że jeśli nie spożywasz odpowiedniej ilości węglowodanów i cukrów na co dzień, będzie to skutkowało obniżeniu poziomu serotoniny w organizmie. Hormon ten jest znany jako " szczęśliwy" hormon, pomagający w utrzymaniu dobrego samopoczucia. Wiadomo również, że jedzenie czekolady wyzwala w nas endorfiny, które również są odpowiedzialne za nasz humor.

Zalety diet odchudzających

Utrzymywanie zdrowej diety to wiele zalet i korzyści dla ciała i ogólnego stanu zdrowia. Przestrzeganie zrównoważonej kuracji, np. takich jak diety odchudzające może powodować, że zaczniesz odczuwać jeszcze więcej energii i skupisz się na żywieniu, który jest potrzebny do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Poniższy artykuł opisuje 5 głównych korzyści, które wynikają ze stosowania takich kuracji jak diety odchudzające.

1) Kiedy jesz zdrowo i w umiarkowanych ilościach, można chudnąć i spalić zbędne kalorie. Twoje diety odchudzające powinny być skonstruowane tak, aby kontrolować Twoją wagę i by pomóc Ci być szczuplejszym.

2) Ogólnie zdrowe diety odchudzające mogą zmniejszyć ryzyko udaru i innych chorób sercowo-naczyniowych. Zaliczamy do nich ataki serca, udary. Zgony spowodowane chorobami serca można zapobiec, jeśli jesteś na diecie, która jest zalecana przez lekarza. Co więcej, Twoja dieta może chronić przed niektórymi nowotworami, np. żołądka, jamy ustnej i raka jelita grubego. Ważne jest, aby Twoje diety odchudzające były bogate w orzechy, fasolę, oliwę z oliwek, ryby, owoce i warzywa.